Garantie en klachten


Garantie
Wij geven om onze producten en doen er alles aan om ze in goede orde aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. 

Indien dit gebeurt raden wij je aan om dit kenbaar te maken door te mailen naar liefsjansje@gmail.com en ons te voorzien van de de volgende informatie:

• Ordernummer
• Reden van aanspraak op garantie
• Foto van het product / zending waar het om gaat

Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar liefsjansje@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.